NU det NU

Det er sgu en anelse svært at være på kur når Anders har ferie. Tør næsten ikke at træde op på vægten igen. Efter en by tur, indtagelse af alt det usunde mad i form af pizza, sharwarma, mc D og grill mad er jeg en smule oppustet. Og nok lidt tungere

20130717-195159.jpg

NU bliver jeg nødt til at tage mig sammen hvis jeg ikke skal ligne en hval til Isabell’s barnedåb. Nu hedder det sund mad!!! Og enten løb eller cykling 3-4 gange om ugen .. Sunde lækre opskrifter tages imod med kys hånd. Da det godt kan blive en anelse trivielt ..

Jeg mener det virkelig nu !!! Og hvis vi skal ud må jeg have min egen mad med !! Har punket Anders at han bliver nødt til at støtte mig – ellers er det satme svært !

20130717-195441.jpg

4 thoughts on “NU det NU”

  1. Her hjemme er der fuld opbakning til ‘diæten’, han er endda med på den. Så fedt!!! Ellers ville det have været SÅ svært!.
    Vi tænker hovedsageligt i magert kød og grøntsager. Evt. Skyr og hytteost for ekstra protein. Grønne grøntsager er rigtig gode og så utilberedt som muligt.
    Blomkåls’pizza’ er rigtig godt og let at lave 🙂 der findes rigtig mange gode opskrifter på nettet.
    Hvis du en dag skal ud et sted hvor du ved der er dessert kan du tage din egen dessert med, det gør jeg tit. Synes ikke det er svært at spise sundt når man spiser noget sammen med de andre, i stedet for kun at kigge på. På proteinopskrifter.dk kan du finde mange virkelig lækre opskrifter

    1. Tak Katia. Den side må jeg tjekke ud 🙂 Anders skal bare ikke tabe sig, så hvis han spise helt som mig ville han blive en streg i luften. Men han spiser hvad der bliver serveret .. Det var egentlig en god ide at have sin egen dessert med. Jeg har aldrig haft den søde tand, men må da lige sige den er kommet efter jeg har været gravid 🙂

      1. Philip skal heller ikke tabe sig, så han spiser bare alt det han kan af det sunde, hvor jeg vejer mit af (men synes altid jeg bliver SÅ mæt – på den gode måde)
        Det gode ved sund mad er at alle har godt af at spise det og man kan stort set ikke få for meget 🙂 Suppler evt. med brune ris eller kartofler hvis det virker bedre for Anders.
        Ja det virker rigtig godt at have sit eget med og så længe man har et eller andet at proppe i hovedet er det ikke så svært at sige nej til noget andet

  2. Ja uden støtten fra Anders er det faktisk umuligt! Det har jeg måtte sande herhjemme! Men du kan sagtens spise maden hos folk.

    Forhør dig der hvor i skal hen om de laver salat/grøntsager (og sig det er fordi du er på kur). Hold dig KUN til salaten og MASSER AF KØD! Intet andet! Men vær åben og spørg omkring dig. Folk skal nok vise forståelse! Og jo flere der ved det, des bedre. Så vil de ikk tilbyde dig det stykke kage, som du har så svært ved at sige nej tak til. Og for hvert nej du siger, blir du stærkere!

    Jeg elsker hver morgen på jobbet hvor jeg sidder med min frugt mens alle de andre æder morgenbrød med ost og syltetøj og nutella! 🙂

    men det ER svært at komme i gang og i må INTET usundt have i huset for man “kommer” til at hapse ( det har jeg også gjort) og pludselig har man hapset så meget at man får for mange kcal. 🙁

    Jeg hepper på dig! Op på cyklen og på med løbeskoene! Og ja, helst 4 gange om ugen i minimum 30 min 🙂

Skriv et svar